یادگیری آسان پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

به طور متوسط ​​، یادگیری اصول یادگیری آسان پایتون برای کودکان  برنامه نویسی پایتون ، از جمله برنامه نویسی شی گرا ، نحو اساسی پایتون ، انواع داده ها ، حلقه ها ، متغیرها و توابع ، بین 5 تا 10 هفته طول می کشد. اما در پایان ، مدت زمان یادگیری پایتون بستگی به میزان تجربه شما در زمینه زبان های برنامه نویسی ، توسعه وب ، علم داده و سایر زمینه های مرتبط دارد.

 

در یک دوره پایتون مانند BrainStation ، شما مفاهیم اصلی مانند کتابخانه ها ، فرهنگ لغت ها و لیست ها را یاد می گیرید ، که برای یک نقش متمرکز بر داده ها نیاز به دانش دارند. آموزش صحیح به شما یک درک اساسی از پایتون می دهد ، که به نوبه خود یادگیری آسان پایتون برای کودکان  شما را قادر می سازد تا مفاهیم پیچیده تری از یادگیری ماشین و علوم داده را یاد بگیرید. با این حال ، یادگیری پایتون نسبتاً آسان است.

 

اگرچه متراکم است ، اما کتابخانه های زیادی برای یادگیری و رمزنگاری وجود دارد ، نحو پایتون به طور قابل توجهی ساده است و مفاهیم آن نسبتاً ساده است. نحو آسان یادگیری سریع را ایجاد می کند و به یک تجربه برنامه نویسی بصری و ساده کمک می کند. این امر واقعاً باعث افزایش حجم کار بر روی مغز شما می شود ، زیرا شما به پروژه های بزرگتر و پیچیده تری می پردازید.

 

پایتون نیز زبانی بسیار متنوع است. این پروژه در انواع مختلف پروژه ها و توسط بسیاری از سازمان های بزرگ از جمله فیس بوک ، ناسا ، Reddit و آمازون استفاده می شود. شرکت های بزرگ قدرت و تنوع آن را دوست دارند ، بنابراین می توان انتظار داشت که زبان در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است. به سختی یک شغل فناوری وجود دارد که نتوانید پایتون را در آن اعمال کنید ، که شما را برای هر کارفرما یا مشتری ارزشمندتر می کند.

 

مجموعه قوی کتابخانه های پایتون فرایند برنامه نویسی را بسیار ساده می کند زیرا می توانید به سادگی یک اقدام از کتابخانه را در کد خود وارد کنید. حتی بهتر ، از آنجا که پایتون منبع باز است ، فهرست کتابخانه ها و منابع یادگیری آسان پایتون برای کودکان  به طور مداوم در حال افزایش است. با افزایش محبوبیت پایتون ، کاربران کتابخانه های متنوع تری پیدا می کنند که به آنها کمک می کند در زمان کمتری کد بیشتری بنویسند و محتوای موجود را ساده کنند.

 

"همیشه رویای من بوده است که روزی بازی های ایرانیان سایبر  خودم را توسعه دهم. در این دوره من خودم توانستم اولین بازی هایم را برنامه ریزی کنم. حتی بیشتر از آنچه فکر می کردم سرگرم کننده بود! "

 

توصیفات مشتری

فریدریک (شرکت کننده در دوره) ، 11 ساله

 

"چیزی که من در مورد دوره دوست دارم این است که شما می توانید  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  بسیار اصلی باشید. متأسفانه ، مباحث فنی در مدرسه تا کنون واقعاً هیجان انگیز نبوده است. این دوره دیدگاه من را نسبت به علوم کامپیوتر و موارد مشابه کاملاً تغییر داد. آنچه که با پایتون امکان پذیر است واقعاً عالی است. "

 

 

ساموئل (دانش آموز) ، 10 ساله

 

"این دوره درک روابط منطقی را برای من بسیار یادگیری آسان پایتون برای کودکان  آسان می کند. اکنون می توانم دروس ریاضی را نیز بهتر دنبال کنم. همچنین برای من جالب است که هر روز بیشتر بدانم چه چیزی پشت فناوری پنهان شده است. "

 

پایتون برای کودکان - دانش

چندی پیش این تیتر شاید شما را شوکه کرده باشد. چه کسی می خواهد به فرزندان خود یک مار به عنوان حیوان خانگی بدهد؟ در عین حال ، برای اکثر کسانی که به بومیان دیجیتال تعلق ندارند نیز روشن است که این یک زبان برنامه نویسی است. بنابراین چرا  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  پایتون برای کودکان جالب است ، در این مقاله خواهید آموخت.





:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: